به گزارش وبلاگ  خاش بیدار(مرجع شهرستان خاش)

شیخ حسنعلی نخودکی می نشست در جانماز و یک ساعت گریه میکرد

و میگفت:
✳️خدایا....مرا ببخش که مسیحیان را مسیحی و یهودیان را یهودی

کردم!!!!!
به او گفتند آقا این چه حرفی است که می گویید؟؟؟

ایشان در پاسخ گفتند:
✳️چون در رفتارم... در ظاهرم.... در گفتارم.... در زندگی.... و در تمام مسائل اجتماعی خودم طوری رفتار کردم که مسیحی و یهودی گفتند:
✳️ اگر اسلام این است ما نخواستیم...
"کتاب اثرات گناه اثر سید محمد انجوی نژاد"