اختصاصی/شیخ حسنعلی نخودکی
به گزارش وبلاگ خاش بیدار(مرجع شهرستان خاش)
شیخ حسنعلی نخودکی می نشست در جانماز و یک ساعت گریه میکرد
و میگفت:
✳️خدایا....مرا ببخش که مسیحیان را مسیحی و یهودیان را یهودی
کردم!!!!!
به او گفتند آقا این چه حرفی است که می گویید؟؟؟
ایشان در پاسخ گفتند:
✳️چون در رفتارم... در ظاهرم.... در گفتارم.... در زندگی.... و در تمام مسائل اجتماعی خودم طوری رفتار کردم که مسیحی و یهودی گفتند:
✳️ اگر اسلام این است ما نخواستیم...
"کتاب اثرات گناه اثر سید محمد انجوی نژاد"
+ نوشته شده در یکشنبه نهم خرداد ۱۳۹۵ ساعت 9:23 توسط خاش بيدار
|
××× مرجع و کانون وبلاگ نویسان فعال و برتر شهرستان خاش ×××