حکایت شیطان رجیم
در میان همه ی وسایل، یکی از آنها بسیار کهنه و مستعمل بود و بهای گرانی داشت!
کسی پرسید: این عتیقه چیست؟
شیطان گفت: این ناامیدی است...
شخص گفت: چرا اینقدر گران است؟
شیطان با لحنی مرموز گفت:
این موثرترین وسیله ی من است!
شخص گفت: چرا اینگونه است؟
شیطان گفت: هرگاه سایر ابزارم اثر نکند، فقط با این می توانم در قلب انسان رخنه کنم و وقتی اثر کند با او هر کاری بخواهم می کنم...
این وسیله را برای تمام انسانها به کار برده ام، برای همین اینقدر کهنه است...
+ نوشته شده در دوشنبه یکم شهریور ۱۳۹۵ ساعت 16:14 توسط خاشي بيدار
|
××× مرجع و کانون وبلاگ نویسان فعال و برتر شهرستان خاش ×××