شهردار نوک آباد تعیین شد
ابراهیم هاشمی پور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : اعضای شورای شهر نوک آباد با آرای موافق ، ” محمدانور هاشمزهی ” را از بین گزینه های داوطلب شهردار بعنوان شهردار نوک آباد معرفی کردند .
وی ادامه داد : شهردار نوک آباد می بایست در راستای آبادانی و توسعه شهر نوک آباد وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام دهیم و کارها با سرعت پیش رود .
وی بیان کرد : آن چیزی که مد نظر همه ی ماست ، تعامل و همفکری با همه مسئولان شهرستان نوک اباد است که می تواند زمینه ی مناسبی را برای توسعه این شهرستان فراهم کند .
این مسئول در پایان خاطرنشان کرد : هدف ما این است که با کمک و همیاری مردم ، شهر نوک آباد را در خور مردم این شهرستان بسازیم .
گفتنی است قبل از این ” عبدالمجید تمندانی ” شهردار نوک آباد بوده است که ایشان برای تصدی شهرداری خاش معرفی شده است .
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و نهم مهر ۱۳۹۲ ساعت 8:57 توسط خاش بيدار
|
××× مرجع و کانون وبلاگ نویسان فعال و برتر شهرستان خاش ×××