شهردار نوک آباد تعیین شد

ابراهیم هاشمی پور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : اعضای شورای شهر نوک آباد با آرای موافق ، ” محمدانور هاشمزهی  ” را از بین گزینه های داوطلب شهردار بعنوان شهردار نوک آباد  معرفی کردند .

وی ادامه داد : شهردار نوک آباد  می بایست  در راستای آبادانی و توسعه شهر نوک آباد  وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام دهیم و کارها با سرعت پیش رود .

وی بیان کرد : آن چیزی که مد نظر همه ی ماست ، تعامل و همفکری با همه مسئولان شهرستان نوک اباد  است که می تواند زمینه ی مناسبی را برای توسعه این شهرستان فراهم کند .

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد : هدف ما این است که با کمک و همیاری مردم ، شهر نوک آباد   را در خور مردم این شهرستان بسازیم .

گفتنی است قبل از این ” عبدالمجید تمندانی ” شهردار نوک آباد بوده است که ایشان برای تصدی شهرداری خاش معرفی شده  است .