به گزارش وبلاگ خاش بیدار(مرجع شهرستان خاش) به نقل از وبلاگ درد دل، حسین بیشتر از آب تشنه ی لبیک بود.

افسوس که به جای افکارش،

زخم های تنش را نشانمان دادند

و بزرگترین دردش را بی آبی نامیدند.