کمپین من، کلاس و معلم مهربانم در خاش
به گزارش وبلاگ خاش بیدار(مرجع شهرستان خاش)، به مناسبت دوزادهم اردیبهشت ماه و بزرگداشت هفته معلم، کمپین " من، کلاس و معلم مهربانم" در خاش برگزار شد، دانش آموزان خاشي دل نوشته هایی را به معلم خود در این کمپین تقدیم کردند.
+ نوشته شده در یکشنبه ششم اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت 10:0 توسط خاش بيدار
|
××× مرجع و کانون وبلاگ نویسان فعال و برتر شهرستان خاش ×××