به گزارش وبلاگ  خاش بیدار(مرجع شهرستان خاش)، به مناسبت دوزادهم اردیبهشت ماه و بزرگداشت هفته معلم، کمپین " من، کلاس و معلم مهربانم" در خاش برگزار شد، دانش آموزان خاشي دل نوشته هایی را به معلم خود در این کمپین تقدیم کردند.